Wku

Hvordan komme Epona i Ocarina of Time

Dette er en grunnleggende oversikt over hvordan du kan få Epona i Zelda 64: Ocarina of Time. Dette er ikke en gjennomgang av spillet, og det inkluderer ikke trinnene mellom å være et barn på Lon Lon Ranch og å være en voksen. Komme Epona vil være en stor forbedring, så det er verdt å prøve å få henne fra Ingo. Les videre for å finne ut nøyaktig hvordan.

Trinn

Hvordan komme Epona i Ocarina of Time. Lær "Epona sang.
Hvordan komme Epona i Ocarina of Time. Lær "Epona sang.

Komme til Lon ranch og Epona

  1. 1
    Finn Lon ranch. Etter at du har møtt Zelda på slottet og eskortert ut av Impa, du står rett foran vindebro. I stedet for overskriften over umiddelbart til Death Mountain som Impa forteller deg, se rett frem av hvor du står. Det bør være noe som ligner en gruppe av hus på toppen av en ås. Dette er Lon Lon Ranch.
  2. 2
    Skriv inn Lon ranch. Det er der Talon (mannen du våknet opp på slottet for å få tilgang til banen) og hans datter bor. Kjør rett i mellom de to bygningene når du først kommer inn, og du vil finne deg selv på et sted som ser ut som en ranch, med en slags sirkulær veddeløpsbanen.
  3. 3
    Lær "Epona sang. "Enter pennen hvor hestene kjører rundt og du vil se en liten jente stående i midten og synger. Snakk med henne. Hun vil takke deg for å våkne opp hennes far, og gå på om sangen hun synger. Ta ut din Ocarina og lære "Epona sang."
  4. 4
    Forlate Lon ranch og gå til death valley. Spille ut de neste to fangehull som planlagt. Etter fangehull er fullført, gå til Temple of Time til å bli voksen.
  5. 5
    Gå tilbake til Lon ranch etter at du har vokst opp. Du vil se at det er ikke lenger den glade flott sted det var da du var barn. Nå gården har blitt tatt over av Ingo, som har sverget troskap til Ganandorf. Du vil se at ranch brukes nå for en hest riding spillet. Betal Ingo penger å komme inn, og velge hvilken som helst hest og ri rundt. Du kan ikke gjøre dette på den første farten, så ikke prøv. Etter at tiden renner ut, vil han sparke deg.
  6. 6
    Betale for å komme inn igjen, trekke ut Ocarina, og spille Epona sang. Epona vil kjøre over til deg. Få på henne og ri over til inngangen der Ingo står. Mens på hesten 'Z' target ham og trykk på 'A' knappen for å snakke. Han vil utfordre deg til et løp, satser du 50 rupees. Godta vilkårene i innsatsen.
    • Øv riding Epona først. Beveg joysticken i den retningen du ønsker å gå, ri henne er virkelig så enkelt som det.
    • Trykk på 'A' knappen for å mate Epona en gulrot for et utbrudd av fart. Epona vil gå raskere, men du vil miste en gulrot. Bare bruke disse fra tid til annen.

Utfordrende ingo på Epona

  1. 1
    Styr Epona på innsiden spor av loopen. Ingo vil prøve å holde deg fra å komme på innsiden posisjon, men han vil ikke være helt vellykket på det. Når han gir opp inni posisjon, trykker du 'A' for et utbrudd av fart og fart forbi ham på innsiden spor.
  2. 2
    Etter å ha vunnet løpet, vet at ingo vil frik ut og utfordre deg igjen. Han vil bli rød og skrike om Ganandorf. Deretter heller urettferdig, vil han utfordre deg til en annen rase. Hvis du vinner, vil du få Epona.
  3. 3
    Ved hjelp av de samme tipsene som før, rase ham igjen. Ingo kommer til å ende opp med å bli mye raskere enn forrige gang, men det er ikke mye du kan gjøre med det. Bare gi det beste og fortsette å prøve.
    • Når du kommer innenfor posisjon, ikke gi det opp. Det vil ta Ingo mye arbeid å passere deg på utsiden, så bare husk å holde stillingen, og du bør være i orden.
    • Ikke over-fôr Epona med gulrøtter med en gang. Selv om noen mennesker kan slå Ingo uten å bruke veldig mange gulrøtter i det hele tatt, er det best å bruke bare noen få. Ikke bruk for mange i begynnelsen, eller du vil ikke ha noen venstre når du virkelig trenger dem - på slutten av løpet.
  4. 4
    Når du endelig ender opp juling ingo, vet at han vil være sinnsykt sint. Han sier at du kan holde hesten, men du kan ikke forlate ranch. Han lukker porten og ler som en idiot. Virker som alt er tapt, ikke sant? Feil!
  5. 5
    Finn en måte å hoppe ut av gjerdet. Vet at Ingo er låst porten til innsiden av Lon Lon innhegningen, har du to valg.
    • Den harde måten: Kjør rett på Ingo og hoppe porten. Det må være perfekt om ellers alt du vil ende opp med å gjøre er å kjøre inn i ham.
    • Den enkle måten: På venstre side av ranch det er en vegg. Overskrift fra inngangen mot veggen, kjører på skrå. Det trenger ikke å være perfekt, kan hesten hoppe over det uansett.
  6. 6
    Land på den andre siden av veggen og nyte friheten og hastigheten på Epona. Nå kan du nyte alle fordelene som følger med å ha en hest. Det meste som innebærer å være i stand til å krysse verden i ca tretti sekunder, i stedet for de tre minuttene det ville ta uten henne.
    • Epona er ikke en viktig del av spillet. Du egentlig ikke "trenger" henne for noe, men hun er virkelig en stor hjelp, så prøv å få henne hvis du kan.

Tips

  • IKKE bruk alle dine gulrøtter opp på en gang.
  • IKKE kjøre inn i gjerdet eller annet du vil avta.
  • Når du ser mållinjen, trykk 'A' som gale.
  • Ikke mist motet hvis dette tar et par ganger, bare fortsette å prøve, det er vanskelig.
  • Komme foran ham og sinke ham mens gulrøtter fylle seg selv (gjør det veldig enkelt, jeg fikk det på min første forsøk)
  • ALDRI Z-TARGET Ingo.
  • Bruk nok gulrøtter i begynnelsen for å få rett foran Ingo. Hvis du blokkerer ham at han ikke kan passere deg.
  • IKKE kjøre inn Ingo, eller annet du vil slutte helt.
  • Trykk på 'A' knappen helt i starten, som Ingo gjør, og dette vil sette deg foran ham. Trykk på 'A' hver gang han ser ut som han er i ferd med å passere deg.
  • Hvis du bruker en barneklubb bag har, fyll den opp til 99. Hvis du ikke klarte løpet, er det tre potter i huset i andre etasje av kylling spillet. Hver vil inneholde nok for deg å ha nøyaktig 50 hvis du taper løpet.
  • På det andre løpet, vil Ingo komme foran deg i begynnelsen.
  • Hug hjørnene av gjerdet så mye som mulig.

Advarsler

  • IKKE nekte sin andre utfordring. Du vil miste 50 rupees.