Wku

Slik spiller du en ingeniør i Team Fortress 2

Ingeniører, mekanikken i Team Fortress 2. Fylt til randen av kunnskap og en lastebil lass av øl, Ingeniører er defensive området fornektelse spillere som kan designe, bygge og reparere dødelige Sentries som kan skyte raketter, nyttige dispensere som distribuerer ammo, metall, helse og teamet fremme Teleportere å holde kampen opp, hold nede et område eller skyve tilbake motstanderlaget. Uansett situasjon, vil en Engineer alltid være der for å distribuere backup og sette en kontrollpost for å oppmuntre laget til å vinne spillet. Hvis en plan bak branner, kan Ingeniører piske ut en hagle, en pistol og deres trofaste bygningen Wrench.

Trinn

Slik spiller du en ingeniør i Team Fortress 2. Grab din verktøykasse.
Slik spiller du en ingeniør i Team Fortress 2. Grab din verktøykasse.
  1. 1
    Grab din verktøykasse. Ingeniører holde en 6/32 medium varierte Shotgun (primær), et 12/200 Pistol (Sekundær) og Wrench som bidrar til å bygge de sprø innretninger (Melee). I tillegg til dette, Ingeniører har flere buildables som krever metall for å bygge (Four-tasten).
  2. 2
    Få metall. Når du gyte, starter hver Engineer med et maksimum på 200 metall (vist nederst til høyre). Å samle metall, gå over til ammo bokser, våpen fra de døde, en resupply skap eller en dispenser. Når du bygger noe, må du også oppgradere den til sitt fulle potensial. Hver bygning kan oppgraderes fra nivå 1 (Nybygde) til et nivå 2 (Krever 200 metall) til et nivå 3 (Complete). Oppgradere en Sentry på full styrke gjør den til den mest dødelige, kunne fotografere to Gatling våpen og raketter der som oppgraderer en dispenser ytterligere bidrar teamet ved å distribuere mer ammunisjon, mer metall og øke heal rate.
  3. 3
    Gjenkjenne når og hvordan du bruker din primære våpen. Ingeniører får en hagle, en pistol, en skiftenøkkel, og et verktøy for å detonere sine egne bygg.
    1. Bruk hagle for kort til middels rekkevidde angrep. Dette er din base våpen, som du skal bruke til å angripe for det meste av tiden.
    2. Bruk pistol for lang avstand. Selv ikke fastslå nøyaktig, er Engineer pistol bra for etterbehandling av en flyktende fiende. Hvis du går tom for ammo i kampens hete med hagle, trekk ut pistol og brann unna.
    3. Bruk skiftenøkkel til å reparere strukturer, og for nærkamp. Wrench dreper er gøy, men ikke alltid praktisk i head-to-head kamp. Spare skiftenøkkel for å reparere frontkanonen og andre strukturer. Unntatt mot en spion uttapping dine bygninger. Dens raskere og mer effektivt å angripe en spion med det samme våpenet du bruker til å fikse bygninger enn å veksle mellom.
  4. 4
    Forstå hvordan du bruker hver av strukturene. Ingeniører har muligheten til å bygge en frontkanonen, en dispenser, og teleporter inngang / utganger. Velg en blåkopi og slå den 90 º ved å høyreklikke, hvis du ønsker. Plasser en struktur på ønsket sted og se på som automatisk begynner å konstruere seg selv. Du kan også treffe det et par ganger med skiftenøkkel for å fremskynde prosessen. Pass på å holde det godt bevoktet i mellomtiden, ellers en fiende kan lett ødelegge det før det er ferdig.
    • Frontkanonen (130 metall). Disse tårn vil automatisk skyte på noen møtende fiender, gjør dem til et fast innslag i basen forsvar. Vaktposter har en begrenset rekkevidde, som er omgitt av en mur av lagets farge før plassering.
      • Vaktposter har tre nivåer av ildkraft (nivå 1, 2 og 3), som kan oppgraderes ved å skaffe mer metall og treffer den med skiftenøkkel din. Hvert nivå oppgraderingen krever ytterligere 200 metall. På sitt laveste nivå vakten vil bare utfylle lagets forsvar / krenkelser, på nivå 2 og høyere Sentry er i stand til å slå ned noen fiender i vakten nærhet, med unntak av spioner.
        • Nivå 1 sentries er helt grunnleggende. De fire runder og roter mye saktere enn andre nivåer, noe som gjør dem utsatt for skade ved raskere spillere. De er sammenlignbare i ildkraft til Scout pistol. Ganske mye alle klasser kan håndtere en vakt på dette punktet
        • Nivå 2 sentries har sterkere ildkraft og kan rotere raskere enn Level 1 vaktposter. De er sammenlignbar med en Heavy mini-gun.
        • Nivå 3 vaktposter er den kraftigste, i stand til å rotere og skyte raskt med raketter og flere runder. De er det samme som en Heavy mini-gun og en soldat rakettkaster
    • Dispenser (100 metall). Dispenseren genererer sakte metall og ammo for lagkamerater. Det vil også helbrede lagkamerater, om enn mye saktere enn en.
      • Sammen med en nærliggende vakt, kan en dispenser gi nærmest ubegrenset metall, ammunisjon, og helse til ingeniør og til andre spillere. Vær skeptisk at dispensere generere metall på et relativt sakte tempo, så ikke forvent å ha en batch av metall rett etter den er ferdig å bygge selv.
      • Plasser en dispenser strategisk i frontlinjene for å gi lagkameratene en konsistent kilde til helse. Dette er uvurderlig under sudden death kamper.
      • I motsetning til i Team Fortress og Team Fortress Classic, kan du ikke drepe fiender ved å detonere en dispenser. Du kan imidlertid plassere en dispenser i et stramt korridor for å lage en provisorisk barriere. Dette er nyttig for å hindre flyktende fiender, samt informere Engineer av innkommende fiender.
      • Dispensere har tre nivåer. Jo flere nivåer dispenseren har, jo raskere kan helbrede folk. På nivå 1 helbreder det med en hastighet på 10 HP / sek På nivå 2 helbreder det på 15/sec På nivå 3 blir det 20/sec nesten like fort som en medic med en hastighet på 27 HP / sek.
      • Dispensere healing stabler med andre i nærheten av dispensere, to eller flere gjør for en svært rask helbredelse poeng for laget ditt, men det krever samarbeid av et sekund ingeniør.
      • En tung eller pyro i nærheten av en dispenser vil aldri gå tom for ammunisjon selv om de brann hele tiden, så med riktig plassering kan du ha en tung fungerer som en provisorisk vakt eller pyro som en spion kontrolløren.
    • Teleporter (125 metall). Teleporter er svært nyttig for transport nylig gytt spillere til frontlinjen raskt. Husk at du må plassere en teleporter inngang og utgang.
      • Være strategisk når du velger en plassering for teleporter inngang. Du vil ønske å plassere en inngang der dine lagkamerater kan lett se det, men ikke så opplagt som å la den være åpen for fiendtlig ild.
      • Tilsvarende, unngå å plassere avslutter ute i det fri. Ikke bare vil du forlenge levetiden til exit ditt, men også livene til lagkameratene dine som de kommer til å lære hvor de har blitt teleportert.
      • Husk at spillere som passerer gjennom teleporter din vil midlertidig forlate laget ditt fargens sti i kjølvannet. Erfarne motstandere vil ta dette til etterretning og forsøke å spore opp plasseringen av avkjørsel din.
      • Din teleporter kan transportere en spiller omtrent hvert 10. sekund med mindre oppgraderte, som så tiden er redusert til fem sekunder for nivå 2, og 3 sekunder for nivå tre.
      • Før bygge en exit, gjøre bruk av din evne til å slå strukturer ved å høyreklikke. Det bidrar til å gi innkommende spillerne et klart syn på hvor de går, snarere enn å stirre inn i et hjørne.
  5. 5
    Utvikle en strategi. Mens Ingeniører er tatt hensyn til å være en defensiv klasse, de har fortsatt mye mulighet til å spille på krenkelser også. Pass på å eksperimentere med forskjellige teknikker og planer som tilbyr de mest nytte for deg og resten av teamet.
    1. Tenk på din defensiv rolle. De fleste ingeniører vil bruke sin tid i base, plassere vakter på steder hvor de ikke kan lett bli ødelagt. Hvis du er veldig nær å re-spawn, kan du vurdere å bygge en langt-off dispenser nær frontlinjen for å gi helse til lagkameratene dine, siden du har enkel tilgang til forsyninger kabinettet. Ikke glem å plassere en ekstern teleporter exit for å bistå i transport av dine lagkamerater. For en defensiv ingeniør, bør frontkanonen være posisjonert til best beskytte målet.
    2. Tenk på din offensive rollen. Ingeniører kan brukes til å lage "mini baser", som kan gi et sted for lagkamerater å trekke seg tilbake for helse og ammunisjon, samt et sted å transportere lagkamerater med teleport. I en offensiv rolle, bør en frontkanonen tjene til å beskytte teleporter exit og dispenser.
  6. 6
    Vær på vakt mot spioner og deres sappers. Spioner er utstyrt med sappers, som vil deaktivere din strukturer og gjengi dem ubrukelig. Sappers vil også sakte tappe struktur makt, og vil ødelegge den hvis den blir stående for lenge. Hvis en safter en av dine strukturer, raskt treffer den et par ganger med skiftenøkkel for å ødelegge Sappør og å reparere strukturen. Det er vanligvis en god idé å fokusere på å drepe spionen først, og deretter reparere og / eller bygge strukturer. Ellers vil spy bare fortsette å tappe dine strukturer over og over igjen, eller han kunne backstab deg mens du står overfor din vakt.
    • Det er viktig å huske at sappers vil deaktivere strukturer. Derfor, hvis en safter din vakt, vil det ikke være i stand til å skyte inntil Sappør er fjernet. Dette kan la deg sårbar ikke bare til 's angrep, men også til andre innkommende fiender.
    • Naturligvis, ikke glem at vaktene ikke vil angripe en som er innhyllet og / eller er forkledd som en av dine lagkamerater.
    • Vanligvis dine vaktposter, dispensere og teleporters vil være første prioritet for å bli ødelagt av motstanderlaget, enten angripe eller (spesielt) forsvarer. i mange tilfeller derfor bygge vaktposter og teleporters i skjulte eller uventede, vanskelige å nå steder kan være en bedre beslutning enn å bygge den i tradisjonelle forsvar flekker, som ville være det første stedet målrettet. Vurder å bruke en dispenser og en crouch hoppe for å komme til tak på punkt C på grustak, eller hjørnet hylle på scenen 1, punkt 2 i Goldrush. Et team møtt med en vakt i en ukonvensjonell stilling vil noen ganger bli for overrasket til strategise rundt det og ødelegge det!
    • Hold et øye for demo menn, hvis Huskelapper kan slå ut et helt sett av ingeniør bygninger hvis de er nær hverandre. Sørg for å holde et øye med alle hjørner og blinde flekker der demo mann kan starte stickies fra
  7. 7
    Bruk mer pistol. Fullfører prestasjoner eller finne våpen skal gi deg den Gunslinger, Frontier Justice og Wrangler. Du vil også få et annet våpen hvis du håndverket.

Tips

  • Når du arbeider med andre Engineers, vurdere å plassere en teleporter som fører tilbake til basen din. Dette er nyttig for å gi en hånd i en uendelig lager av metall, og for guiding andre lagkamerater tilbake til re-spawn. Husk at dette vil forvirre de fleste spillerne, så pass på å kommunisere strategien til laget ditt.
  • Ikke bli for knyttet til et bestemt sted på et kart. En god Engineer vil rive og gjenoppbygge sine strukturer på strategiske steder for å fullføre målet og tjene teamet. Strukturer plassert i en del av kartet som ikke er i spill er ubrukelig.
  • Vær oppmerksom på HUD i øvre venstre hjørne. Hvis en av dine strukturer tar skade, vil du høre en pipetone og din HUD vil markere den skadede struktur.
  • Hvis du bytter klasser, vil strukturer forsvinne så snart du re-gyte.
  • Ta hensyn til Engineer stemme. Du vil høre ham rope forskjellige ting avhengig av scenario. For eksempel vil han rope "Sentry ned!" hvis vakten er ødelagt, eller "Spy uttapping min vakt!" hvis en deaktiverer vakt.
  • Kommunikasjon er viktig i TF2. Hvis du vokter din intelligens i ctf_2fort, lytte til dine lagkamerater (enten gjennom chat eller gjennom stemmen) for informasjon om fiendens bevegelser.
  • Når du oppgraderer dine bygninger, prøv å snu nå og da å sørge for at ingen Spies eller faktisk andre spillere er snikende opp bak deg med den hensikt å drepe deg.
  • Per ingeniør-oppdateringen (i juli 2010), er det flere nye våpen og endringer til ingeniør i TF2. Følgende er fire nye oppnåelige våpen og verktøy, deres fordeler og ulemper:
    • Frontier rettferdighet: The Frontier Justice kan byttes inn i Engineer inventar i stedet for standard hagle. Når en Engineer frontkanonen er ødelagt, vil Frontier Justice bonusopptjening kritiske treff. De vil også få to bonus crits for hver drepe sin Sentry gjør og en crit for hver hjelpe. På nedsiden, har pistolen en 50% mindre magasin enn den vanlige gamle hagle og får ikke tilfeldige crits.
    • Wrangler: The Engineer vil bytte sin trofaste pistol for Wrangler, som vil overlevere en vakt automatiske sikter til spilleren. Når du bruker Wrangler, vil vakten får en skade-absorberende skjold, kraftigere skyting pistol, og en raskere avfyring Missile Launcher.
    • Gunslinger: Er en mekanisk klo som erstatter skiftenøkkel, som legger 25 max helse til brukeren, og erstatter Sentries med Mini Sentries (ikke så kraftig som vaktposter, er ikke oppgraderbar, men en gang plassert er svært raske å montere, og kan også være Spilleren kontrolleres ved hjelp av Wrangler), og hver tredje slag i en combo er et kritisk treff, uten tilfeldige crits.
    • Southern hospitality: Er en avansert nøkkel som ser mer ut som en cleaver med pigger! På hit, blør mål etter fem sekunder, har det ingen tilfeldige crits, og legger til en 20% brannskader sårbarhet for brukeren.
  • Husk at du kan slå dine strukturer før etableringen med et enkelt høyreklikk (standard). Dette vil rotere blåkopi på bakken ved 90 º. Dette er svært nyttig for strategiske plassering på hyller og lignende.
    • Det er en god idé å slå dine strukturer slik at de er mest effektive. Rotere teleporter utganger til å møte åpent, slik at lagkameratene dine ikke blir nødt til å snu seg rundt i forvirring. Rotere vakter slik at de ikke kaster bort tid å snu til brann, gi dine fiender mindre tid til å reagere.
  • Ikke anta at du bare kan reparere og oppgradere dine egne vaktposter. Hvis du er sammen med en annen Engineer, og vakten er ødelagt, slå seg sammen med de andre Engineer for å holde sin egen vakt fra å falle.
    • Du kan ta sappers off av vennlige Engineer bygninger hvis han klarer å få selv drept.
  • Prøv å finne de beste stedene for å bygge din vakt. Noen gode steder er lukkede rom, rundt langt hjørner og bak store steiner.
    • Du vil ønske å bygge din vakt på et sted hvor den kan skyte noen spillere som forsøker å ødelegge det. Derfor er det en dårlig idé å plassere en vakt ute i det fri, hvor en snikskytter eller et velplassert rekke raketter kan plukke den av på avstand. Kanter og trange hjørner er også en dårlig idé, siden en fiende kan enkelt posisjonere seg for å skyte vakten uten å bli skadet; Pass også på at vakten innflytelsessfære dekker alle vinkler for angrep, ettersom spillerens våpen kan ut variere vakten sin.
  • Etablere en fremskutt base, spesielt i CP kart, kan være uunnværlig til laget ditt.
  • Du kan fremskynde byggingen tidspunktet for noen av dine strukturer ved å fortsette å treffe den med Wrench din etter plassering. Dette er vanligvis en dårlig idé, men fordi etter å plassere en bygning vil du sannsynligvis være i gang for å få mer metall, med mindre du allerede har en nærliggende dispenser, og ikke gjør det er bortkastet tid og er svært risikabelt.
  • Pass på å plukke opp død fiende (og teammate) våpen, og for å plukke opp ammo bokser. De er en stor kilde til metall å bygge / reparere / oppgradere strukturer.
    • Du får 100 metall for hvert våpen plukket opp! Ikke kjør for langt borte fra leiren skjønt!
  • Prøv å bo i nærheten av frontlinjene, men tilbake langt nok til å kunne bygge samtidig ikke under ild.
  • Du kan hoppe opp på strukturer for å bygge høyere. Å hoppe, hoppe og Crouch i luften mens du flytter frem til å komme på toppen av strukturer. Stående og hoppe på din vakt eller dispenser kan gi deg tilgang til høyere bakken hvor en spion kan ikke nå! Hvis du ikke kan få til dette høyere bakken, kan du fortsatt hoppe opp og bygge en teleporter exit for å komme deg dit når den er fullført. Ditt team, spesielt snikskyttere, vil elske deg for å få dem opp høyt og utilgjengelig for de Spies og Scouts som elsker å drepe dem.
  • Hvis du finner ut at en er vedvarende uttapping din vakt, bruke fastnøkkel til å drepe ham. Du kan finne det lettere å ødelegge Sappør og drepe Spy med skiftenøkkelen din på samme tid, i stedet for å ødelegge Sappør og trekke ut hagle for å drepe.